Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

piątek, 26 listopada 2010

światy równoległe

świat równoległy...
to częsty tekst książek i filmów SF
jednak to się dzieje tu i teraz

jeden świat, to świat ludzi o wielkich możliwościach, zdrowych,pracujących, zakładających rodziny, żyjących standardowo
ludzi którzy idą do sklepu, kupują to czego potrzebują
wracają do domu i nie zastanawiają się nad milionami spraw które ich nie dotyczą
mogących swobodnie dokonywać wyborów, decydować o swoim życiu
mających swoje problemy...
nie widzą, że są ludzie którzy patrząc na ich problemy i szczęście, którego często nie potrafią docenić, myślą sobie, że takie problemy to nic
tak patrzą ludzie żyjący w świecie chorych, w świecie gdzie nic nie jest standardowe
gdzie to, co dla zdrowych jest łatwe i normalne, staje się nierealne, nieosiągalne

choroba nie dotyka tylko osoby chorej, dotyka całej rodziny i przyjaciół
jednak nie jest zaraźliwa, jak słusznie zauważyła Marcysia, ludzie się boją, odwracają, bo tak łatwiej i ja ich rozumie
na szczęście u nas okazało się, że mamy więcej przyjaciół niż myśleliśmy

bardzo trudno jest żyć normalnie z chorobą
podziwiam wszystkich którzy pokonują bariery i cieszą się pełnią życia
mam ogromną nadzieję i determinację, że nam się też uda
nie w pojedynkę

na początku byłam jak to samotne drzewo na polanie podczas wichury
jednak wiatr wiał, a ja ciągle stałam
i chociaż z całych sił starałam się być twarda i dzielna, sama nie dałabym rady
otworzyłam oczy, a obok mnie stawało jedno drzewo za drugim
wielkie, silne, twarde
teraz jesteśmy silnym lasem którego żadna wichura nie powali...

Brak komentarzy: