Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

poniedziałek, 8 listopada 2010

...

"przyjaciele są jak gwiazdy na niebie
nie zawsze widoczni, ale zawsze obecni"

nie spodziewałam się pomocy i wsparcia od tak wielu osób od których ją dostałam
za co bardzo wszystkim dziękuję
za wyciągniętą rękę, za słowo wsparcia, za pomoc finansową
mam więc przyjaciół niż sądziłam

największym przyjacielem i wsparciem jest Marcin
zawsze potrafi postawić mnie do pionu i zmotywować do dalszego działania

nie będę wymieniała nazwiskami
ale szczególnie chcę podziękować moim kochanym babom :)
Dorisa N., Ania S., Gosia Z. Ela C. :)
jesteście moją siłą i ogromnym wsparciem
mimo swoich problemów jesteście

Iwona Ś. Łukasz i Agata Ś. nie spodziewałam się pomocy i wsparcia z Waszej strony
macie ogromne i wspaniałe serca :)

dziękuję wszystkim którzy nie odwracają się od nas

Brak komentarzy: