Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

poniedziałek, 29 listopada 2010

odlewy

dzisiaj rano jak każdego dnia, Jagoda dostała swoją porcję leków i ulubionej kaszki
później się zebrałyśmy i pojechałyśmy na rehabilitację do Dąbrowy
następnie na Ligotę na czyszczenie uszu
Jagoda jak zwykle zrobiła koncert :)
z Ligoty udałyśmy się prosto do pracowni aparatów słuchowych w Katowicach
Jagoda była bardzo dzielna i spokojna podczas robienia odlewu ucha
śmieszny kształt ma taki odlew :)
Panie robiące odlew były bardzo miłe
i poinformowały nas,że nie musimy odrazu kupować aparatu
najpierw powinniśmy wypożyczyć aparat, żeby zobaczyć czy Jagoda będzie reagowała
mam nadzieję, że będzie, bardzo na to liczę
po tak pracowitym dniu przyjechałyśmy do domku
Jagoda odsypia nadmiar wrażeń

1 komentarz:

Unknown pisze...

Aga może spróbuj coś takiego:http://www.youtube.com/user/MakeUpBrock#p/u/2/fUkziW8UhAQ kanały tych dziewczyn są bardzo popularne na you tube.Możesz poprosić którąś z nich, która ma swój kanał i dużą oglądalność albo sama możesz zamieścić taki apel.Odzew będzie na pewno bardzo duży:)Życzę ci z całego serca żeby było coraz lepiej z malutką:) nie jestem w stanie w tym miesiącu wspomóc cię ale zrobię to na pewno w połowie przyszłego miesiąca a tym czasem życzę Ci dużo siły w tej walce
Magda