Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

wtorek, 7 grudnia 2010

dzisiaj po raz kolejny napisałam do kilku fundacji
z prośbą o pomoc
ponieważ na dniach czeka nas odbiór aparatu słuchowego do którego NFZ dopłaca 1500zł, ale resztę czyli kilka tysięcy rodzice pokrywają sami
później zakup fotelika samochodowego dla Jagody którego wstępny koszt to 9000zł
tak tak dziewięć tysięcy zł, niestety tyle kosztuje specjalistyczny fotelik,
i tu NFZ nie dopłaca nic
do tego będziemy musieli kupić specjalistyczny wózek którego koszt to kilkanaście tysięcy zł,
pionizator, siedzisko, łóżko z materacem przeciwodleżynowym
i nie wiem co jeszcze
niestety wszystko co specjalistyczne jest niesamowicie drogie :(
zaopatrzenie dziecka w podstawowe rzeczy to wydatek kilkudziesięciu tysięcy

Brak komentarzy: