Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

niedziela, 5 grudnia 2010

dzisiaj obchodziliśmy ROCZEK
było wspaniale
najpierw msza, ksiądz pomylił nazwiska i odbyła się msza za Jagodę Zając hihihi
za to stwierdził, że ma bardzo smaczne imię :) apetyczne
Jagoda przespała całą mszę, nawet jak ksiądz ją zmoczył kropidłem
później były życzenia, uściski, prezenty
Jagoda nie dała się zbytnio całować, indywidualistka :)
następnie obiad, tort i świeczka, którą pomogłam zdmuchnąć Jagodzie
brakowało kilku osób,ale byli rodzice Marcina i moi, co było dla nas bardzo ważne
bardzo dziękujemy wszystkim którzy pamiętali o urodzinkach
wszystkim którzy przesłali życzenia i chociaż przez chwilę byli z nami :)

teraz Jagoda dokazuje, zjadła popołudniową porcję obiadku
siedzi przed akwarium i stara się machać rękami i nogami delikatnie gaworząc coś pod nosem :)
mimo, że się nie uśmiecha to wiem , że jest szczęśliwa :)

3 komentarze:

Marcysia pisze...

Zdrówka zdrówka zdrówka:))))))))))))

i dużo uśmiechu na tej maleńkiej buziuni:*

Pomoc dla Jagody pisze...

bardzo dziękujemy :)

Anonimowy pisze...

Ciotka we mgle błądziła ale dotarła :( Renata.