Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

czwartek, 16 maja 2013

DZIĘKUJĘ

zadzwoniłam dzisiaj do Neurolog która prowadzi Jagodę

dzwoniłam w bardzo ważnej i pilnej sprawie recept , ponieważ kończy się Jagodzie lek
lek który jest lekiem, jedzeniem , wszystkim
i w jednym momencie jakże błaha stała się ta niby ważna sprawa
Lekarka ciężkim, obolałym głosem powiedziała, że jest po ciężkiej operacji i nie wie kiedy wróci do pracy bo jest bardzo chora
serce mi zamarło i oczywiście mnie zatkało , nie wiedziałam co powiedzieć
jak zawsze w niespodziewanych sytuacjach, po prostu mnie zatyka

jak to ??? tak wspaniała osoba , tak potrzebna i chora ...

pierwszy raz pomyślałam o NIESPRAWIEDLIWOŚCI

mimo bólu który było słychać w głosie zapytała o Jagodę, jak zawsze JEJ DZIECI są najważniejsze, nawet w takij chwili
starałam się spokojnym głosem przekazać co tylko mogłam i podziękować
za wszystko co dla nas zrobiła, powiedzieć jaka jest ważna i jak bardzo jest potrzebna
jednak nie poszło mi tak jak chciałam sercem
gdyby nie poświęcenie i zaangażowanie tej właśnie lekarki i jej zespołu
pewnie Jagody nie byłoby już z nami, to dzięki wielkiemu sercu , wiedzy, dociekliwości
ciężkiej pracy , wielu wysiłków, zarówno Pni Doktor która stała na czele całego zespołu , jak i jej ludzi
Jagoda teraz może się cieszyć codziennością, bliskością, żyć bez bólu i w domu
a my rodzice i rodzina, możemy cieszyć się miłością Jagody i jej obecnością
takich dzieci jak Jagoda , chorych i skreślonych , Pani Doktor miała niezliczoną ilość pod swoimi skrzydłami


Pani Doktor
jest Pani niesamowitym człowiekiem o ogromnym sercu
dziękuję za Jagodę, za wygraną walkę o mój skarb, za wsparcie , za rozmowy , za uśmiech,
proszę walczyć o siebie, dla siebie, dzieci, wnuków, rodziny
i dla nas , rodziców którzy zawdzięczają Pani największy skarb , swoje dzieci
żeby całe dobro jakie Pani uczyniła w życiu wróciło do Pani ze zdwojoną siłą

żadne słowa nie oddadzą wdzięczności i tego jak bardzo bym chciała żeby była Pani zdrowa

dziękuję i będę się modliła o zdrowie dla Pani





jedna z wielu wdzięcznych rodziców





Brak komentarzy: