Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

sobota, 25 lutego 2012

25.02.2012 dzień przed

jutro na 15 idziemy do szpitala na chirurgię
w poniedziałek sala operacyjna...
ostatnie przygotowania, cały czas staramy się zachować spokój
jest to bardzo trudne i po Jagodzie widać, że nie udaje nam się ukryć niepokoju
ona wyczuwa nasze wewnętrzne nastawienie i mimo spokojnego tonu, uśmiechu i unikaniu myśli o tym co nas czeka, a w szczególności Jagodę, ona dobrze wie co się dzieje
ciągle chce być całowana, przytulana, jest nerwowa, musi mieć wszystkich pod kontrolą, praktycznie nie śpi, już drugą noc musiało być zapalone światło w sypialni

wczoraj wieczorem mąż wrócił z kilkudniowej delegacji i był zszokowany nowymi umiejętnościami Jagody
cmokanie, nowe dźwięki i brrrr robione wargami takie z fontanną ze śliny
w wykonaniu Jagody jest to bardzo zabawne i urocze
za każde cmoknięcie dostaje buziaka, wieczorem cmokała do 23 domagając się pieszczot

prosimy o modlitwę, żeby Jagoda dobrze zniosła operację, żeby operacja się powiodła, a Jagoda szybko doszła do siebie, żeby zdobywała nowe umiejętności i cieszyła się życiem

dziękujemy