Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

wtorek, 14 lutego 2012

14.02.2012 oczekiwanie

w nocy Jagoda gorączkowała
nie była to bardzo wysoka gorączka, ale jednak
dzisiaj jest bardzo słaba i odsypia

27-my zbliża się wielkimi krokami
wracają wspomnienia z Warszawy
odprowadzenie do czerwonej linii
stres, oczekiwanie
nie wiem dlaczego akurat te wspomnienia wracają z taką siłą
z pełnym ładunkiem emocjonalnym
i ta niesamowita obawa, że znowu coś stracimy
co tym razem ?
Jagoda od jakiegoś czasu się uśmiecha
robi to coraz częściej
gdy się z nią bawimy, przytulamy
kiedy zmieniam jej pieluszkę
to prawdziwy uśmiech szczęścia
te chwile są tak wspaniałe , że nawet nie mam jak zrobić zdjęcia bo zastygam w zachwycie
i delektuje się każdą sekundą
dwa lata temu Jagoda straciła uśmiech po znieczuleniu
czekaliśmy prawie dwa lata, żeby znowu go zobaczyć
po każdym znieczuleniu coś "traci"
wiem, że zabieg jest nieunikniony i to dla dobra Jagody, wiem, że im wcześniej tym lepiej
wiem, że nie mogę się rozkleić, że nie mogę sobie pozwolić na chwilę słabości
bo jak pęknę to już się nie pozbieram
życie z świadomością nieuniknionego jest bardzo trudne
ile wspólnego czasu nam zostało ?
jak będziemy mogli go spędzić ?
te pytania już dawno przestały nas męczyć, po co zadręczać się czyś na co nie znamy odpowiedzi
robimy wszystko co możemy żeby każdy dzień był wyjątkowy