Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

środa, 22 lutego 2012

22.02.2012 sen

miałam dzisiaj bardzo dziwny sen
śniła mi się Księga Hioba
recytowałam tekst słowo w słowo
do tego śniły mi się słowa Jana Pawła II
jest to o tyle dziwne, że nigdy nie słyszałam tych słów
nigdy też nie czytałam w całości Księgi Hioba
jak się obudziłam w głowie dźwięczały mi jeszcze słowa
Jagoda cieszyła się w głos
postanowiłam odszukać słów które mi się śniły
znalazłam

http://wieczoryjp2.adoremus.pl/index.php?page=wieczor-73

http://www.jezus.pl/Biblia/Biblia-audio/Ksiega-Joba.htm

czy to ma związek z operacją ???
jak mam to rozumieć ???

Jagoda jest coraz bardziej radosna, śmieje się w głos,cieszy się z zabaw, jest coraz bardziej ruchliwa, WSPANIAŁA, zaczyna gaworzyć, czym cieszy nas każdego dnia, serce rośnie jak się na nią patrzy
od dwóch tygodni nie miała ani jednego napadu padaczkowego
aż się boję myśleć co będzie po zabiegu
jednak strach zjada mnie od środka, z każdym dniem jest coraz większy
staram się chłonąć każdą daną nam chwilę, robimy zdjęcia, nagrywamy filmy
jednak nie da się zatrzymać tych wspaniałych chwil, nie da się fizycznie do nich wrócić...