Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

wtorek, 21 lutego 2012

21.02.2012 oczekiwanie

termin zgłoszenia się na oddział chirurgii zbliża się wielkimi krokami
staram się o tym nie myśleć
jednak myśli same przychodzą do głowy
w ostatnich dniach Jagoda jest bardzo pogodna, wesoła i kontaktowa
chociaż dzisiaj miała dzień pt: nie odzywam się do Ciebie Mamo
do Taty, Brata , koleżanki Oli tak, ale do Mamy o nie
chyba czymś podpadłam
jeszcze dwa dni i dostanę bardziej szczegółową informację
więc czekam, wszyscy czekamy