Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

środa, 14 stycznia 2015

2015.01.14 grzyb i wieczna walka

zima nie zima
co kilka miesięcy mamy ten sam problem
wystarczy, że na zewnątrz jest deszczowo, są roztopy,jest nadmierna wilgoć, czyli i zimą i latem , jesienią i wiosną
mamy ściany na których nie ma grzejnika, jedna graniczy z klatką schodową, dwie są zewnętrzne
niestety sąsiedzi , albo nie mieszkają, albo nie grzeją :( w sumie , ani okolica, ani sam budynek nie są zachęcające
nie dość, że regularnie raz w roku nas zalewa, bo dach jest nieszczelny
to jeszcze regularnie wychodzi grzyb
walka z grzybem nie jest łatwa, najpierw zacieki, później pleśń która strasznie śmierdzi i ostatecznie grzyb
kładliśmy specjalne preparaty na ściany, płyny, już sama nie wiem co
wietrzę, grzeję , robię co mogę i znowu wylazło :(
staram się jak mogę żeby w domu było czysto, ciepło, przyjemnie i ZDROWO dla Jagody
uwielbiam to mieszkanko , jest małe , przytulne, wysokie jak to w starej kamienicy
jednak walka z grzybem jest jak walka z wiatrakami
chcielibyśmy zmienić lokum , ale chcieć to nie zawsze móc
więc walczymy ...

Brak komentarzy: