Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

piątek, 27 stycznia 2012

27.01.2012

rano byłam z Jagodą na konsultacji chirurgicznej
był Pan Profesor, nasza prowadząca Pani neurolog i Ordynator oddziału neurologicznego
Jagoda została zakwalifikowana do operacji założenia PEGa
teraz czekamy na termin
później byłyśmy odebrać ssak
to nasz pierwszy zakup z subkonta Fundacji
zakup którego mogliśmy dokonać dzięki 1% za 2010rok

Jagoda czuje się coraz lepiej
cały tydzień chodziłyśmy na krótkie spacery po okolicy
dzisiaj zostaniemy w domku bo mrozik dokucza
ale radość jaką daje mi dobre samopoczucie Jagody jest nie do opisania
oby jak najdłużej