Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

niedziela, 22 stycznia 2012

22.01.2012

http://www.blogroku.pl/kategorie/pomoc-dla-jagody,gwmte,blog.html

dzisiaj był niesamowity dzień
ponieważ mamy domową hodowlę maltańczyków to jeździmy z naszymi psami na wystawy
oddział związku kynologicznego w Będzinie organizował wystawę w Expo Silesia
na której oczywiście byliśmy
w naszym oddziale wszyscy mają ogromne serca i znają sytuację Jagody
sami wyszli z propozycją pomocy i zamieścili informację z prośbą o przekazanie 1% podatku na Jagodę, był to tak ogromny i niespodziewany gest, że do dzisiaj nie potrafię tego pisać
dodatkowo zarząd wyraził zgodę żebyśmy rozdawali ulotki na wystawie, takie z prośbą o przekazanie 1% podatku, szczerze mówiąc obawiałam się tego rozdawania ulotek, raczej jestem zdystansowana
no , ale chodziło o Jagodę , do pomocy przyjechała moja Mama i mój syn, zdecydowanie było mi raźniej, na wystawie byli też znajomi którzy bardzo pomagali przy psach
jak tylko rozdałam pierwsze ulotki stało się coś zaskakującego,nie było to tylko podanie ulotki do ręki jak się to robi na ulicach, reakcje ludzi były niesamowicie pozytywne, pytali o Jagodę, rozmawiali ze mną i od wszystkich , bez wyjątku , poczułam takie niesamowite wsparcie, nikt mi nie odmówił i to było naprawdę szczere
nie sądziłam, że w jednym miejscu można spotkać tak wiele wyjątkowych osób
dzisiaj najcenniejsze co otrzymałam to ta pozytywna energia
a moje psy zdobyły I miejsca :)
natomiast Jagoda była dzisiaj niesamowicie spokojna, grzeczna i radosna
cały dzień miała Tatę tylko dla siebie :)