Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

poniedziałek, 22 listopada 2010

:(

oj
do tej pory starałam się być twarda, pogodna, dzielna
jednak dopadło i mnie
zwątpienie.....
dostosowując mieszkanie musimy myśleć o wielu udogodnieniach dla Jagody
i to jest twarde zderzenie z rzeczywistością
podnośniki, stabilizatory i cała reszta
zaczęło się od głupiego fotelika
jak kupowałam fotelik dla syna, naście lat temu
to weszliśmy do sklepu, kupiliśmy i pasował
mimo pomocy specjalistów nie udaje nam się dopasować fotelika dla Jagody
o zmianie samochodu możemy zapomnieć
sklepy ortopedyczne są przytłaczające jednak ich nie unikniemy
na myśl,że Jagoda musi mieć zmieniony wózek którego już nie kupimy w sklepie dla dzieci
tylko w sklepie dla ludzi bardzo chorych
że musi mieć specjalne podnośniki do kąpieli i maty pomagające w kąpaniu
to wszystko jest tak przytłaczające,że nie potrafię przywołać pozytywnych myśli
:(

Brak komentarzy: