Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

środa, 30 lipca 2014

2014.07.30 do szkoły by się szło

na Śląsku jest taki bardzo miły zwyczaj, jak dziecko idzie do pierwszej klasy to na pierwszy dzień szkoły funduje mu się TYTE
to taki wielki tekturowy róg wypełniony słodyczami im większy tym lepiej
w czasach kiedy ja byłam dzieckiem i nie było słodyczy tak łatwo dostępnych jak teraz, taka TYTA to było naprawdę coś
mimo wszechobecnych słodyczy w życiu codziennym dalej uważam, że jest to bardzo miły zwyczaj
tak czy inaczej nasza Jagoda pierwszego września jak wiele dzieci zaczyna szkołę
nasza mała dziewczynka dorasta
w marcu tego roku S.P. w naszym mieści upomniała się i Jagodę , załatwianie, dokumentowanie i Jagoda do zwykłej szkoły nie idzie, ale dostała zajęcia rewalidacyjne, które realizuje Szkoła Specjalna, zajęcia będą się odbywać w domu i ogólnie będą polegały na rehabilitacji, terapii ruchu , wzroku i słuchu, spotkaniach z logopedą , jednak nazywa się to SZKOŁĄ
ani ja , ani Jagoda nie jesteśmy gotowe na rozstanie i nie wyobrażam żeby Jagoda poszła do przedszkola, szkoły, ośrodka, chociaż na godzinę dziennie bez mamy, nikt nie zna Jagody tak jak ja, nikt nie potrafi odczytać jej sygnałów, a ja nie chcę jej przysparzać stresów więc zajęcia rewalidacyjno - wychowawcze są idealnym rozwiązaniem dla nas
jednak trochę smutno , że Jagoda nie pójdzie w biało granatowym stroju i wielką tytą na rozpoczęcie roku szkolnego, a ja nie będę patrzyła z dumą na moje małe kurczątko jak odnajduje się w nowej sytuacji
takie drobiazgi , a takie ważne

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kurczaczku GRATULUJEMY :) chyba ci GULIŚ jakąś odpieskową tytę szkolną załatwi :)

będziesz miała 2 a co :))))))) dobroci nigdy za wiele.

Pomoc dla Jagody pisze...

pewnie, że dobroci nigdy za wiele :)
ślemy przytulaski dla Gulisia