Łączna liczba wyświetleń

O mnie

Moje zdjęcie
Wojkowice, Śląskie, Poland
mam ciężką chorobę metaboliczną potwierdzoną badaniami mitochondrialnymi ... wszyscy którzy chcą mi pomóc mogą to zrobić przez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą Wpłaty prosimy kierować na konto: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" Bank BPH S.A. 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 tytułem: 13856 Zajglic Jagoda Anna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia można też dokonać wpłaty przez stronę Fundacji http://www.dzieciom.pl/13856

sobota, 24 stycznia 2015

1% podatku za 2014

bardzo proszę o pomoc w zbieraniu 1% podatku za 2014 rok
zabrane środki pozwalają na zakup leków dla Jagody
mam nadzieję , że w tym roku uda nam się dodatkowo zebrać fundusze na sprzęt , który niestety jest bardzo drogi

Jagoda choruje na nietypową chorobę jaką jest : Deficyt Dehydrogenazy Pirogronianu
mimo to jest bardzo radosna, ciekawa życia, każdego dnia pokazuje nam jak piękne i ważne jest życie

będę wdzięczna za każdą pomoc

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
13856 Zajglic Jagoda Anna

Dla szybszej weryfikacji i księgowania wpłat bardzo prosimy nie wpisywać zdrobnień ani słów odmienionych przez przypadki
jak również słów: dla, na, leczenie, rehabilitacja, itp

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.


http://dzieciom.pl/podopieczni/13856

Brak komentarzy: